• 0503117567
  • 100% natuurlijke edelstenen
  • Maatwerk sieraden & reparaties

4.8 / 5van 45 reviews

Garantie en klachten

Garantie voor webshopaankopen

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kan maken op garantie. Wil je dit ons direct laten weten? Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.
Wij willen een aankoop zien, zodat we kunnen uitzoeken wat er aan de hand is. Indien het binnen de garantie valt (productiefout), dan zullen wij in overleg kosteloos zorg dragen voor reparatie, vervanging of een tegoedbon. Sieraden vallen onder gebruiksgoederen. Schade door dragen valt daarom niet onder garantie, maar wij leveren vanzelfsprekend de beste service die we je kunnen verlenen.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

vergelijk0

We hebben ook liever echte cookies. Maar ga je akkoord met de digitale cookies ? JaNeeMeer over cookies »